واقعیت درباره کوین در یوکیس






کره ای ها مخصوصا سوجویی ها

[تصویر:  jfm0mtscchydmk1aqimh.jpg]
[تصویر:  nfjxwiz81hcf5sd5bzr.jpg]بچه ها حقایقش خیلی باحله حتما بخونید...



 
-فاصله ی سنی کوین با خواهر بزرگترش ۳ ساله.

-از بازی سنگ،کاغذ،قیچی متنفره چون همیشه می بازه.

-عضو مورد علاقش تو Girls Generation سوهیونه.

-توی یکی از برنامه ها کوین رو با Hyun A از گروه 4minute مقایسه کردن.

-در قسمت چهارم برنامه ی All about u-ki*ss کوین آهنگ Crazy از Son Dambiرو اجرا کرده.

-یکی از اعضای اصلی گروه Xing بوده.

-کوین احساساتی ترین فرد تو گروهه.

-در بین اعضا کوین از همه صبورتره.

-تو Danville,California در آمریکا به دنیا اومده به همین خاطر به زبان انگلیسی تسلط کامل داره.

-قبل از اینکه وارد گروه یوکیس بشه تو گروهی به نام Xing فعالیتش رو همراه با Kim Kibum آغاز کرد.

-به خاطر تواناییش تو کاور کردن رقص گروه های دختر مشهوره.

-خیلی آروم آروم غذا می خوره ولی زیاد می خوره.

-وقتی که جلوی دوربین نباشه اصلا نمیتونه یه جا بشینه.حتما باید یه کاری بکنه.مثلا بلند میشه می رقصه یا الکی وول می خوره و بی قراری می کنه یا میره جلوی آینه به خودش نگاه می کنه و ...

-آهنگ زنگ موبایلش معمولا آهنگ های جدید یوکیسه.

-اسم مستعارش Fish به معنی ماهی هست.

-کوین بهترین دنسر یوکیسه.

-کوین فکر می کنه خیلی فرد بامزه ایه

-دوست داره طرفداراش رو بغل کنه،براشون دست تکون بده و شخصا بهشون سلام کنه.

-کارتون مورد علاقشTweety هست.

-اصلا خرخر نمی کنه.

-عاشق آب نبات،بستنی،نودل یا همون رشته و مرغ هست.

-گروه خونیشO هست.

-فقط یه خواهر بزرگتر داره که اسمش Dianna هست

-وقتی 15 سالش بود در سال 2006 در گروه Xing دبیوت کرد و فعالیتش به طور رسمی آغاز شد.

-وقتی 15 سالش بود به عنوان جوون ترین آیدل کی پاپ شناخته شد.

-در سال 2008 گروه Xing رو ترک کرد و خیلی زود وارد کمپانی NH Media شد و بعد از چند ماه کار آموزی در ماه آگوست سال 2008 وارد گروه یوکیس شد.

-شناگر خوبیه

-دوست داره Skydiving رو امتحان کنه.

-عاشق فیلم های اکشنه.

-از حشرات متنفره.

-همیشه قبل از اینکه غذا بخوره دعا می کنه.

-پیتزا رو با کیمچی می خوره.

-عاشق غذاهای پرفلفله و همین طور غذاهای مکزیکی.

-غذای مورد علاقش پیتزا هست.

-عاشق عکس گرفتنه.

-از دست های خودش خیلی خوشش میاد.

-دوست داره با کامپیوترش حرف بزنه.

-دوس داره جلوی دخترا مزه بریزه و بانمک باشه.

-دوس داره ادای دخترا رو دربیاره.

-از کادوهای دست ساز خیلی خوشش میاد.

-حیوون خونگیشو که اسمشMinnie هست بغل و بو*س می کنه.

-کوین برای یوکیس خیلی دوست داشتنیه و اعضا خیلی هواشو دارن.

-دوس داشت جای شخصیت اصلی سریال پسران برتر از گل باشه.

-اگه شانس بهش رو بیاره دلش می خواد بازیگری رو امتحان کنه

-واسه چیزای کوچیک یا یه جوک که زیادم خنذه دار نباشه از خنده می ترکه.

-واسه چند تا برنامه مجریگری هم کرده.

-برای رفتن به خونه از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده می کنه تا پولاش رو پس انداز کنه.بعضی وقتا با الکساندر سوارشون میشن.

-کوین تا همین یکی دو ماه پیش اصلا تجربه ی دوس دختر نداشته تا اینکه مامانش یکی رو بهش معرفی می کنه و کوین باهاش دوس میشه ولی دوستیشون به 100 روز نمی رسه.چون کوین به خاطر اینکه سرش شلوغ بوده زیاد نمی تونس به دختره سر بزنه و اونم همش عصبانی می شده و اصلا کوین رو درک نمی کرد.کوین بعضی موقع ها با اینکه خیلی خسته بوده و نیاز به استراحت داشته برای اینکه دختره ناراحت نشه می رفته می دیدتش.به همین خاطر مامی کوین نگران سلامتی پسرش میشه و ازش می خواد که این رابطه رو تموم کنه کوین هم چون مامانش رو خیلی دوس داره به حرفش گوش میده.خوشبختانه کوین عاشق دختره نشده بود.

-اگه کوین با دختری دوس بشه می برتش شهربازی.

-دختر ایده آل کوین: دختری با دست های نرم،کسی که مراقبش باشه و به احساساتش صدمه نزنه،کلیسا بره و ازش بزرگتر باشه،بامزه باشه و تو چشماش لبخند باشه و انگشتاش هم مثل خودش بلند و کشیده باشه.

-دختر ایده آلش بین آیدل هاSandara Park از 2NE One هست و وقتی تو برنامه ها از کوین می خوان که یه پیام بهش بده خجالت می کشه.

-کوین می خواد بعد از 30 سالگی ازدواج کنه.

-وقتی استرس داره و نگرانه چشماش رو می بنده و دعا می کنه.

-وقتی فیلم های ترسناک می بینه صورتشو می پوشونه

-وقتی کامپیوترش هنگ می کنه باهاش حرف می زنه و میگه تو چرا انقد کندی؟

-تو دوران مدرسه تجربه ی پوشیدن یونیفرم رو نداشته

-همیشه MP3 همراشه و میگه اگه موزیک همراهم نباشه خیلی کسل کنندس.

-فی*س بوک داره ولی خصوصیه و فقط اعضای خانواده و دوستاش رو اد کرده.

-وقتی می خوابه خرس عروسکیش رو بغل می کنه.

-بسکتبال،بدمینتون،تکواندو و فوتبال دوس داره ولی بلد نیس

-وقتی که اجرای Rain Be تو آمریکا رو دید رویای خواننده شدن تو ذهنش شکل گرفت و از اون الهام می گیره.

-کوین زیاد می خنده به خاطر اینکه اعتقاد داره خنده بهترین داروست.

-کوین هیچ وقت خونه رو بدون دوربینش ترک نمی کنه.

-عاشق هدیه گرفتن از طرفداراشه.حتی تو خونه یه کابینت داره که همه ی اون کادوهارو اونجا قایم کرده.

-قبلا شغل نیمه وقت رو تجربه کرده:نگهداری از بچه

-عموی کوین هم خواننده ی اپرا تو آمریکاس.

-یه بار وقتی بچه بود تو تولد بابابزرگش خرابکاری کرده نمی دونم ولی چی کار کرده

-کوین معمولا با خواهرش تلفنی حرف می زنه.

-کوین تو خانوادشون از همه کوچیک تره واسه همین همیشه شستن ظرف ها و بیرون گداشتن آشغال ها به عهده ی اون بود.

-وقتی بچه بود خواهرش همیشه بهش دستور می داده.مثلا می گفته الان وقت خوابه برو بخواب یا می گفته چرا هنوز تکالیفت رو تموم نکردی؟

-کوین میگه من و خواهرم وقتی بچه بودیم خیلی شبیه هم بودیم.

-کوین به G.NA گفته بوده: من با تو خیلی راحت تر از الکساندرم

-کوین: من عاشق دوربینم.شما چی؟ *می خنده*

-کوین: وقتی پدر و مادرم دستمو می گرفتن و با هم می رفتیم شهربازی خوشحال ترین بودم.

-کوین: اگه شانس داشته باشم دلم می خواد خودم موزیک خودم رو داشته باشم.خودم بنویسم خودم آهنگسازی کنم و خودم بخونم

-اولین و آخرین باری که صدای کوین یه دفعه گرفت موقع خوندن آهنگ Talk to me در بین جمعیتی بزرگ و شلوغ بود.

-گفته وزنش 54 کیلو هست.

-کوین عضویه که زیاد دست و روشو نمی شوره

-100% کره ایه.

-ریاضیش خوب نیس.

-دست خط تمیزی داره.

-همیشه سروقته.

-کوین از ظاهرش راضیه.

-کی بام (Kibum) اولین کسی بود که گروهXing رو ترک کرد و کوین آخرین بود.

-طی نظرسنجی که تو تایلند برای 10 آیدلی که از همه معصوم ترن گذاشته بودن کوین هم بینشون بوده.

-رنگ چشماش قهوه ایه.

-کوین لنز نمی ذاره چون قبلا عمل لیزیک داشته.

-در سال 2011 در موزیکالی به نام On Air Musical برای اولین بار بازیگری رو تجربه کرد.

-مثل دخترا جیغ می کشه.

-هر موقع خونشون مهمون میومده قایم میشده.

-خواننده های مورد علاقشChris Brown و Ne-yo هستن.

-یه اسم مستعار دیگه هم دارهHoneyvin

-کوین به الکساندر حسودیش میشه چون اون میتونه به 7 زبان صحبت کنه.

-دونگهو میگه کوین عاشق کلمه ی Pabo (یعنی احمق) هست.

-کیساپ میگه: کوین وقتی مس*ت بود خیلی حیرت آور بود.ناقلا و کیوت میشه و با*سنش رو لمس می کنه.

-قبلا خیلی ها فکر می کردن کوین مکنه هست.(جوون ترین عضو گروه رو Maknae مکنه می گن)

-کوین دوس داره رو پشت ایلای بشینه وقتی که ایلای رو شکمش دراز می کشه.

-اگه کوین دختر بود و قرار بود با یکی از اعضای سو*پر جونیور دوس بشه با Siwon دوس می شد چون میگه شیوون خیلی جذابه و هیکل خوبی داره.

-کوین بدش میاد وقتی بهش میگن صورت مظلومی داری و همچنین وقتی مردم میگن چطور ممکنه کوین هم عصبانی بشه هم متنفره.



نظرات شما عزیزان:

ASAL WOO
ساعت15:11---30 آبان 1393
وایی من عاشق کوینم قربونش برم خیلی نانازه. سارانگ هیو کوین.

ASAL WOO
ساعت15:10---30 آبان 1393
وایی من عاشق کوینم قربونش برم خیلی نانازه. سارانگ هیو کوین.

ASAL WOO
ساعت15:10---30 آبان 1393
وایی من عاشق کوینم قربونش برم خیلی نانازه. سارانگ هیو کوین.

یئون
ساعت19:20---26 مرداد 1393
سلام ... باورم نمی شه .. مگه امکان داره ؟؟؟؟؟ جون آرام اگه راست می گی ازش بپرس با دانگهو دوسته یا نه ؟؟ اگه دوسته شمارشو بگیر .. هر کاری بخوای می کنم فقط شمارشو بگیر..... خواهش می کنم ....
پاسخ:بابا یه ایمیلی چیزی معتبر بده اینجا که معلوم نیست تو سال به سال بیای. چون جون آرامو قسم خوردی بهت میگم شماره دانگهو رو بهم داد اما هر چی زنگ میزنم جواب نمیده وقتی به شیوون گفتم گفت احتمالا خطشو عوض کرده میخواستم به الای و کوین زنگ بزنم اما اونام برا فیلم برداری موزیک ویدعو جدیدشون رفتن آنتالیا یه ماه دیگه هم برنمیگردند... وایییی من گریه میخوام کنم ...شیوون آلمان فیلم برداری داره مهر نمیتونه بیاد ایران...چی کار کنم? راستی از بچه ها چه خبر ازشون بپرس وایبر دارند ?من اینجا فقط وایبر دارم به تیمیلمم میتونن چیزی خواستن بزنن دلم براشون تنگیده در ضمن مگه مرض دارم دروغ بگم?


یئون
ساعت19:18---26 مرداد 1393
سلام ... باورم نمی شه .. مگه امکان داره ؟؟؟؟؟ جون آرام اگه راست می گی ازش بپرس با دانگهو دوسته یا نه ؟؟ اگه دوسته شمارشو بگیر .. هر کاری بخوای می کنم فقط شمارشو بگیر..... خواهش می کنم ....

یئون
ساعت19:09---26 مرداد 1393
سلام ... عاطفه باورم نمی شه . مگه امکان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جون آرام اگه راست می گی ازش بپرس با دانگهو دوسته یا نه ؟؟؟ شماره دانگهو رو ازش بگیر ؟؟؟ خواهش می کنم . هر کاری بگی می کنم فقط ازش بپرس...... عاشقتم فعلا بای ی ی

یئون
ساعت19:09---26 مرداد 1393
سلام ... عاطفه باورم نمی شه . مگه امکان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جون آرام اگه راست می گی ازش بپرس با دانگهو دوسته یا نه ؟؟؟ شماره دانگهو رو ازش بگیر ؟؟؟ خواهش می کنم . هر کاری بگی می کنم فقط ازش بپرس...... عاشقتم فعلا بای ی ی

یئون
ساعت9:03---15 مرداد 1393
سلام عشقم چه طوری؟ کره خوش می گذره ؟ دلم برات یه ذره شده
ما رو یادت نره هااااااا گلی

:)
پاسخ:salam khoobi ?che khabara?inja alye vali jorat nemikoam az siwon beporsam ba dongho dooste ya na vali khob man be eshgham residam base post sabetamo bebin khodesh goft akesho post sabet konam bavaret mishe behesh residam?????????????man hanooz bade 10rooz natoonestam hazmesh konam bavar nemikonam


سونیا
ساعت16:57---10 خرداد 1393
عاطفه جون لینگی مرسی که به وبم اومدی
پاسخ:خواهش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: U-kiss ، ،


برچسبها:
نوشته شده در شنبه 10 خرداد 1393برچسب:,ساعت 12:15 توسط کاترینا|



      قالب ساز آنلاین